Nonii, tästä se alkaa, uusi blogi johon puran jokapäiväistä elämääni! En halua paljastaa liikaa itsestäni, joten en julkaise nimeäni. Voin kuitenki kertoa että olen 16-vuotias lukiossa käyvä tyttö, joka haluua laihtua muutaman kilon pois. Muita aiheitani on kaverit, haaveet, vaatteet ja matkustaminen jota rakastan!! Näin alkupalaksi kerron itsestäni 10 faktaa:

1. Harrastan urheilua noin 6/krt viikossa

2. Minulla on paljon ystäviä.

3. Rakastan matkustamista yli kaiken!

4. Laihdutan oman hyvän olon takia

5. Kukaan ei uskoisi minusta että pidän blogia, haha!

6.Olen kiirellinen ihminen, haluan tehdä jokapäivä jotain uutta

7.Olen lukiossa

8.Minulla on poikaystävä

9.Odotan kesää kovasti. Rakastan yöuinteja, kesämatkustusta ja rankkoja kesätreenejä.

10. Tämä on ensimmäinen blogini

 

Kirjottelen itseni vuoksi, ja haluan kokeilla blogin perustamista, toivottavasti tästä tulee jotain:)