Nonii tänää se virallisesti alkaa, mun laihdutusyritys! Tähän asti se on oikein hyvin jo mennykki, suuhun oon pistäny pinaattilettuja, pari päärynää, salaattia,kahvia,vettä,jugurttia- not bad, kaloreita ehkä kokonaisuutena 1200 kcal
 
 
Olen siis ostanut aikaisemmin Cosmopolitian-lehden suosittelemaan slimming-detox geeliä yves rocherista. Geeli lupaa kiinteyttää niitä alueita johon geeliä pistää. Myös laihdutuksessani on mukava laihdutusvalmiste, joka lupaa polttaa rasvaa ja kiinteyttää, saa nähdä toimiikoo kyseiset tuotteet..biggrin.gif Ainakin ne motivaatiota tuo!
Nyt nautin rankan duunipäivän jälkeisestä datauksesta, samalla katson suurinta pudottajaa. On siistiä nähä kun joku noin ylipainoin pystyy laihtumaa muutamassa viikossa -20 kg! WOUUU! No mulla se tavote on alle -60 kg ja painoindeksi vois olla 20, kun nyt se on noin 21.5.. Kaikki tulee aikanaan kunhan jaksaa vain tavoitella ja tällä kertaa MINÄ AIJON TAVOITTAA UNELMAKROPAN. YEAS I CAN DO IT!
Huomenna kirjotan kokonaisen sivun suunnitelmasta, ja keinoista miten pyrin saaman uuden kropan. Tulossa siis kuvia,vinkkejä ja viikkosuunnitelma, huomiseen siis:)